Helle Stoffregen

adresse Adresse

Porsborgvej 54, 9530 Støvring

Åbningstider Åbningstider

Mandag til torsdag fra 06.45 - 16.30 og fredag til 15.45.

Husdyr Husdyr

Katte og hund.

Information Min hverdag med børnene

Min hverdag med børnene foregår på børnenes niveau. Det er vigtigt at få rørt sig, derfor er motorik og sanglege en vigtig del af hverdagen. Det gør vi, ved sanglege, en tur på bakken. leg i haven, hvor vi har græs og fliser, sansegynge, sandkasse, legehus og plads til køretøjer og boldspil.
Vi går også gerne på opdagelse i naturen og snakker om alt hvad børnene er optaget af.
Ved højtider laver vi kreative ting, måske samler vi ting fra naturen som kan bruges.
Vi går på besøg i børnehaven eller hos andre dagplejere. Det er vigtigt at børnene også får skabt relationer til andre børn.

Samarbejde med forældre Samarbejde med forældre

Jeg vægter gensidig ærlighed og åbenhed højt for et godt samarbejde med jer forældre.

Værdi i mit arbejde Værdi i mit arbejde

Jeg tilbyder en dagpleje i et hjemligt og roligt miljø, hvor nærvær, tryghed og omsorg prioriteres højt.
Her er plads til barnets forskelligheder. Jeg vil gennem leg, sang og motorik medvirke til at børnene udvikler sig motorisk, sprogligt og socialt.
Jeg støtter barnet i at være selvhjulpen, så det oplever små succeser i hverdagen og derigennem udvikler dets selvværd og selvtillid.

Legestuegruppen Legestuegruppen

Jeg er tilknyttet legestuegruppen Girafferne og vi mødes torsdag i ulige uger i legestuelokalerne i daginstitutionen Kronhjorten - Kronhjorten 2, 9530 Støvring.

Kursus Kursus

•    2 x ICDP (anerkendende pædagogik)
•    Børns kompetenceudvikling 0-5 år
•    Første hjælp